Translate

четвер, 22 серпня 2013 р.

Рефлексія за модулем 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Під час проекту вчителі повинні працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення , щоб вини стали впевненими та незалежними в навчанні.
Крім того, ми повинні пам’ятати і про учнів з особливими потребами - давати їм завдання, з яким вони можуть впоратися, наприклад - виконують роботу за шаблоном, що розробив учитель. Обдарованим учням продумати додаткові завдання, конкурси по результатам досліджень, тощо.
Переглянула план вивчення теми проекту та внесла зміни.

Немає коментарів:

Дописати коментар